smlm petang aku n ab lepak kat tepi pantai Yanbu.makan2?dia tak cakap pun nak bawak aku 'berdua2an' kat situ.cuma cakap jom kluar!kalu tau dah lame aku pack mee siam ke,karipap ke,goreng pisang ke,satay ke..(wah tu dah melampau tu).tapi jadiklah setakat 2cawan air teh(bungkus kat kedai) dgn limau 5bijik.keh3x...
sampai tepi laut keje aku amik gambo je la.meh kita layan gambo2 yang aku n ab snap ni..
ni namenye persisiran pantai.jangan hirau tang pasir2 yang macam 'katak kene sumpah jadi batu' tu ye.
tak sure bot ape,tp mcm bot bawak pelancong.ade org pompuan ber'abaya' kat situ.pusing2 tgk laut gaknye.
hok yg macam pulau tu,Yanbu Resort.camne pun best lagi pusat peranginan kat Msia.ghindu nk pi Tioman lagi..
hari terang lagi time ni.tp sengaja aku amik gambo matahari.nmpak macam waktu senja kan?
masuk waktu maghrib,balik le ke umah.on the way balik, Hamdan (pondok buruq) call.nak dtg umah.wife n anak dia baru smpai last week.pegi Panda carik makanan.jadi hidangan untuk tetamu pizza supreme,wedges n air tea o.jadikla tu.aku cuti masak smlm.heh..adios!
1 comment:
bestnya kalau dapat lepak kat sini.
Post a Comment