1st week kt Malaysia bersamaan 28Mac '10,terus naik kl.jumpa kawan2 se'itm' dulu.kat Sunway Piramid.syok woo.borak punye borak..makan pun xbape nak pandang la.walo 2,3 jam je tapi hepi.bile lagi nak kumpul ramai.time2 cam ni la..ghindu kat korang!
dalam pukul 4ptg, dah gerak balik.tak tau mau pusing mane lagi,terus kiteorg gi melaka.saje santai2 kat sane.so lepas check in hotel,mandi2,solat...merayap time!
ni kat Menara Taming Sari.konon2 macam nak naik.tapi sebab 'keberanian' yang tak berapa nak berani,aku pandang je la orang turun naik menara tu.haha..sebelum tu merayap gi Mahkota Parade.makan2 kat Kenny Rogers..bule la.
gambar ni pulak,selepas sesi bershopping kat Jonker Walk.borong t-shirt aje dgn teddy bear utk anak buah aku.pastu lepak jap kat Sungai Melaka ni.katenye siang2 ada bot.tp tak sempat nak naik sebab... siang kat Malaysia adalah sangat panas sekarang ok!
esoknya konon2..(chewah statement aku) nak naik atau lebih kepada nak tengok aje 'Eye On Malaysia..ke Melaka' haa?lupa pulak aku..tapi sayang sekali sampai2 je kat sana,tutup la pulak.sebab tengah repair kot.jadik kita tengok dari jauh je la ye..takpe aku kasik fokus sket gambo ni.heh..
so kita sambung shopping kat Jusco Melaka.lepas makan kite pun balik...tata Melaka!
2 comments:
salam..
Lama tak jengah blog ni... sekarang akak dh buka blog baru lepas blog lama kena pantau dan ada org jelous hubungan baik akak dgn kwn2..
Tentu seronok jumpa kwn2.. semoga bergembira selalu dan jln2 la ke blog baru akak (http://duniacik.blogspot.com/).. blog laman shaniza dh tukar ke blog resepi je..
salam..
laa sape pulak yg 'busuk ati' tu kak?org ramai kawan,dia pulak panas ye.manusia2..patutla blog akak penuh resepi aje.rupe dh ade blog lain.insya Allah,nnti sy jalan2 kt blog tu ye.hehe..
seronok balik msia,smpai mcm xmo blik sini je..huhu
Post a Comment