Wednesday, May 18, 2011

Apam pun dah balik,kita bila lagi?




Burung hantu memang sarapan pukul 1pagi.sebab pukul 7pagi nanti dia nak masuk tido.hihi..jemput tengok semua apam balik.cehehe..apam balik katanya.resepi sangat senang,pegi kedai beli pancake mix.pastu ikutla apa yang disuruh buat.hok yang dalam tu pandai2 la imagine cmne rupa apam balik kat pasar malam nun.oooo lamanya tak pegi jalan2 cari makan.boh kacang tanah tumbuk,gula dan jagung (sepatutnye yang jagung krim,aku beli yang butir2 punya..ahhh bedal je la labu).nyum2 rasa dia..


Tapi petua paling tak buleh derhaka,sila guna non stick pan.kuali biasa jangan harap nak dapat kulit cantik.aku pernah cuba,memang sakit hati dia punya hasil.


Mahu sambung makan.jangan ngecek,aku buat sekeping je.hb keja malam skg ni.hmm...ting tong!! mari kita merewang dengan 'awek' baru dia..muahaha!!!

4 comments:

ida said...

buat apam terbalik senyap2 jek

linda said...

hihi..dulu kt msia xpandang pun.lalu je sebelah gerai.kt arab baru tkedek2 nak mkn itu ini.tmasuk la apam tbalik ni.ni tpg pankek aku godeh2 jadik apam balik.hehe..meh jemput dtg kalu nak rasa.tp ko kena bgtau awal2 la.keh3x...

MOHD SHAFID BIN RAHMAT said...

Bukan apam balik aje. Paru bakar, ayam percik, keuh teow kerang kuali besar, air soya, rangka ayam, tongkeng ayam(favourite arwah tobek),kulit ayam goreng, CD cetak rompak, housing telephone dan etcla.
Baik balik.

inc3 said...

pehh..ko pny promot,dh mcm salesboi pasar mlm dh.keh3x..ikut aku smlm dh smpai msia.dh dduk bwh payung,mkn cndol tepi jln...
dah..dah..jgn kaco.aku nk upload lagu dendang perantau nih!!