Saturday, February 21, 2009

Don Donkey

salam,

dah naik bersawang blog aku tak di~hapdet.tak pi mana2 pun,dok bersila depan laptop sambil layan cite 'Rona rOni maKaronI' kt you tube.heh..best gak la cite tu.dari takde pape nak wat.tv pun dok tayang cite omputih,arab dgn kartun je.time kace la ye pada tukang upload cite2 malaya kat you tube tuh.rajin2 la selalu.



weekend dis week?dapat pakej pegi Madinah 2hari berturut2 tapi tak tido pun kat sane.heh..camne tuh?ni ab aku la punye keje.agaknye seronok sangat 'jalan2 carik makan' kat padang pasir ni,sampai drive 400km sehari pn tak terasa penatnye.aku, selaku co-pilot cume dok sebelah je.orang nak jalan kite on je..tapi kematu gak le dok dalam kete lame2.



aku sebenarnye nak post kn gambo ni kat dalam blog dari last week.tp cam aku cite la td,layan cite dari 1st episode smpai la 13th episode dgn kelajuan internet yang separa laju ni...jejak seminggu juga la baru abih.



ni mase kiteorg on the way nak ke Al-Ula...(laa tak abih lagi cite kat sini :P) terserempak la dgn sekawan keldai.jakun la jugak time tu...




mulanya keldai2 tu ilex je mkn...ntah ape yang dia makan aku pn tak sure.bile kiteorg stop kete nak amik gambo,keldai2 tu terus naik atas bukit.ooo takut orang rupenye.





tapi gambo kat bawah ni aku ade ngeri sikit.keldai2 tu pandang semacam je.aku syak hok yang jeling2 tu ketua dia la.





Keldai A : memang sah la ni..
Keldai B : apa nye yang sah?
Keldai A : sah jakun budak2 ni.

No comments: